fbpx
Интервью

Директор по развитию сети АЗС АВИА в Украине: Мы не будем искусственно завышать цены, чтобы предлагать клиентам непонятные скидки

22.01.2020

Накануне коммерческий директор компании Optimus LPG Назар Дякив был назначен на должность директора по развитию сети АЗС АВИА в Украине.

В блиц-интервью OilPoint он рассказал о планах по развитию сети на ближайшие годы, джобберской программе сотрудничества с клиентами, конкуренции за потребителей, контроль качества горючего и скидках для потребителей. (укр)

— Розкажіть про свої плани щодо розвитку мережі АВІА в Україні?

— Будемо працювати за джоберською системою, пропонуватимемо пакет послуг будь-якому підприємцю, який має свою станцію. Цей пакет послуг буде різним, наразі ми його ще формуємо.

З того, про що вже зараз можна говорити, в пакет буде входити пропозиція по франшизі, умови якої з кожним клієнтом будуть обговорюватися окремо.

Також в пакет буде входити постачання нафтопродуктів від нашого партнера – компанії Wexler. Це буде газ, дизель і бензин. Крім того, ми надаватимемо послуги ребрендінгу, кави і всіх супутніх товарів.

— Як буде проводитися ребрендінг?

— Щодо ребрендінгу є певні стандарти АВІА, є брендбук і по ньому ми будемо працювати. Має бути стела по стандарту, має бути фриз обшитий по стандарту і концепт магазину.

— Що з поставкою нафтопродуктів?

— Якщо ти приєднуєшся до родини АВІА, то ми від холдингу Wexler будемо пропонувати ексклюзивні умови на нафтопродукти. Якщо ти вже є нашим клієнтом і маєш свою сітку, то в процесі перемовин ми можемо погодити кращі умови для клієнтів АВІА.

— Тобто якщо клієнт переходить під бренд АВІА…

— То ми надаємо йому кращі умови, ніж він мав раніше. Такий клієнт для нас в пріоритеті, якщо він переходить до нас, то наш партнер Wexler надає кращі умови по ціні.

— Тобто в будь-якому випадку клієнт матиме нормальну ціну?

— Так. Дешевше запропонують тільки контрабандисти. Основним пріоритетом холдингу АВІА є якість. І якості ми будемо дотримуватися. Це швейцарський бренд і в першу чергу ми будемо добиватися, щоб на наших заправках був якісний продукт.

— Як ви будете це контролювати?

— У нас є спеціалісти, які будуть раз на тиждень відбирати проби, контролювати процес поставок. Механізми є. В тому числі таємні покупці — коли ми будемо зливати бензовози, на другий день може хтось під’їдхати від нас і попросити відібрати пробу з резервуару.

За якість ми будемо боротися до кінця. У разі недотримання наших умов якості ми будемо розривати партнерські відносини. Для нас першочергове значення має якість, лояльність до клієнта і адекватна ціна на стелі.

— Що таке адекватна ціна на стелі?

— Як я вже говорив, на першому місці для нас якість. Тому наші клієнти отримають гарантію по якості і чесне формування ціни на стелі.

— Чи варто очікувати широко розповсюдженої на ринку практики надання знижок, які в окремих мережах сягають 3-4 гривень?

— Ні. Ми не плануємо штучно завищувати ціни, щоб потім пропонувати якісь незрозумілі знижки по 4 гривні на літрі. Буде правильне ціноутворення на стелі для всіх.

— Кого бачите серед потенційних клієнтів?

— В першу чергу це наш внутрішній ринок. Середній клієнт українського ринку, який буде бачити, що в нас приваблива ціна, гарний сервіс, якісне наповнення магазину, хороше ставлення до клієнта та якість. Клієнт, який заправиться вперше, захоче приїхати знову. Звичайно, клієнт, який мешкає в Європі і знає, що таке АВІА, також заїде до нас. Але в першу чергу це внутрішній ринок.

— Щодо джоберської програми співпраці. За яким принципом ви плануєте обирати клієнтів чи буде робитися якийсь акцент на маршрутність?

— Україна — велика країна і ми будемо намагатися захоплювати ті регіони, де ми матимемо змогу перехоплювати міжнародний трафік, дороги міжнародного значення. Однак немає жодних проблем з тим, якщо це будуть обласні заправки в якомусь селі чи районному центрі.

Дорожня карта у нас є, ми будемо намагатися відпрацьовувати напрямки Київ-Чоп, Київ-Харків, Київ-Одеса, але в будь-якому випадку, якщо є обласна сітка в гарному місці, то ми також будемо вступати в діалог.

Ми даємо зрозуміти клієнту, який має сітку в певній області, що там де він знаходиться, його всі знають, в нього є свій клієнт, але ми даємо йому можливість стати членом родини АВІА і бути впізнаваним не лише в себе в регіоні, але і по всій Україні, і по всій Європі.

Буде розроблена карта лояльності, для своїх клієнтів ми будемо намагатися надавати якісь кращі умови. Ми будемо також робити міжнародну карту, залучати міжнародних перевізників. В планах є розвиток міжнародної сітки. Тому що в Європі є близько 3 тисяч заправок, в Україні у нас стратегічне бачення – відкрити в поточному році 50 станцій.

— Чи буде АВІА конкурувати за великих споживачів, транспортні компанії?

— Так, звісно ми будемо боротися за B2B клієнта (business to business – Ред.), хоча ринок в Україні доволі складний і конкурентний. Велика кількість компаній вже багато років працює з нашими основними перевізниками. Ми ставимо собі за мету також бути частиною того ринку і намагатися давати кращі умови.

— Є якесь розуміння, як працювати з міжнародними перевізниками?

— У АВІА є проект з міжнародними перевізниками, розробляється паливна карта, яка буде працювати по всій Європі. Поки що більш детально не можу нічого сказати. Бренд АВІА домовляється з європейськими перевізниками, з європейськими сітками, йде процес перемовин. Ця карта також буде працювати і в Україні.